Droga Jezusa – Plakat z Jezusem w Niebiesko-Beżowych BarwachDroga Jezusa
    75,00 zł
    Eleganckie Metalowe Ramki, 20x30, 30x40, 40x50, 50x70, 60x90, 70x100 cm | Złote, Czarne, MiedzianeRama aluminiowa
      75,00 zł
      Plakat Jezus w Spokoju - Nowoczesna sztuka religijna - Harmony PostersJezus w Ciszy
        75,00 zł
        Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresami https://harmonyposters.com, https://harmonyposters.eu, https://harmonyposters.pl, prowadzonym przez Marcin Zbijowski Consulting NIP: PL9372367351, REGON: 121086976. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

        1. Zakres obowiązywania regulaminu

        Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

        Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

        Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

        Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania  staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.

        2. Zawarcie umowy

        Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Marcin Zbijowski Consulting.

        Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W celu złożenia oferty nabycia produktów należy złożyć zamówienie. Za pomocą mechanizmów dostępnych w naszym sklepie, mogą Państwo dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka zakupowego i złożyć ofertę kupna. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia, korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia.

        Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie – składają Państwo zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie zamówienia i jego przyjęcie do realizacji. Wraz z otrzymaniem tej wiadomości zawarta zostaje umowa sprzedaży.

        3. Język i zasady utrwalania umowy

        Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim lub Angielskim.

        Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.

        4. Dostawa produktów

        W niektórych przypadkach do podanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.

        Zasadniczo istnieje możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem: Dębina Zakrzowska 115, 32-830 Dębina Zakrzowska, w godzinach od 10:00 do 17:00 w dni robocze.

        Maksymalny czas realizacji zamówienia, tj. przekazanie spakowanej paczki z produktami firmie kurierskiej, to 5 dni roboczych.

        5. Płatności

        Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

        W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:

        • Szybkie przelewy internetowe
        • Płatności kartami płatniczymi: Maestro, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic

        Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

        Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

        6. Prawo do odstąpienia od umowy

        Zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy, przysługuje Państwu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Więcej szczegółów oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo tutaj.

        Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

        Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

        7. Szkody powstałe podczas transportu

        Dotyczy Konsumentów: W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami powstałymi w czasie transportu, Konsument zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia takiej wady u doręczyciela w chwili odbioru przesyłki oraz do niezwłocznego kontaktu z nami. W celu rozpatrzenia zgłoszenia wymagane jest przesłanie: zdjęcia paragonu, zdjęcia paczki z widocznymi uszkodzeniami oraz etykietą z numerem przesyłki, podpisanego dokumentu zrzeczenia się reklamowanego towaru na rzecz nadawcy. Brak zgłoszenia szkody przy odbiorze przesyłki lub brak przekazania wymaganych dokumentów wyłącza możliwość późniejszego powoływania się na takie uszkodzenia.

        8. Rękojmia, gwarancje i odpowiedzialność sprzedawcy

        Dotyczy Konsumentów: Zobowiązani jesteśmy dostarczyć produkty wolne od wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania. Dodatkowo, o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Konsument zobowiązany jest dostarczyć wadliwą rzecz pod wskazany adres pocztowy na własny koszt.

        Reklamacje można składać:

        • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@harmonyposters.pl
        • na piśmie na adres: Marcin Zbijowski Consulting, Dębina Zakrzowska 115, 32-830 Dębina Zakrzowska

        Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od momentu jej wpłynięcia.

        W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi - o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo dostarczyć wadliwą rzecz pod wskazany powyżej adres pocztowy na własny koszt.

        Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556(4) Kodeksu cywilnego - tzw. „przedsiębiorcy-konsumenci”):

        Uprawnienia z tytułu rękojmi zostają utracone, jeżeli nie zbadali Państwo towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomili nas niezwłocznie o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomiono nas niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty.

        Reklamacje można składać drogą elektroniczną oraz pisemnie na adres wskazany powyżej. O ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, przedsiębiorca zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na własny koszt pod wskazany adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, przedsiębiorca zobowiązany jest udostępnić nam towar w miejscu, w którym się znajduje.

        Ponosimy odpowiedzialność wyłącznie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i ich normalne następstwa. Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. W stosunku do przedsiębiorców (z wyjątkiem tzw. „przedsiębiorców-konsumentów”) nasza odpowiedzialność, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia łącznie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej z nami umowy sprzedaży.

        Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: Pytania, skargi i zastrzeżenia można kierować do naszego działu obsługi klienta w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 16:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@harmonyposters.pl lub pod numerem telefonu 507 787 074.

        9. Usługi świadczone drogą elektroniczną

        W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

        Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

        10. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

        Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.

        Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

        Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

        11. Postanowienia końcowe

        Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.

        Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, wówczas dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.

        Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, osobą prawną prawa publicznego lub wyodrębnionym podmiotem publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.